Select Page
Drugi posvet o ZGos na Bledu.

Apr 11, 2025 | podpora

Glasbene delavnice – dobrodošla novost za predšolske otroke 

Glasbene delavnice za predšolske otroke so zasnovane za razvoj spretnosti, ki jim bodo pomagale pri lažjem prehodu v šolo. Skozi petje, igranje na različna glasbila, gibanje ob glasbi in ponavljanje ritmov otroci krepijo pozornost, spomin, bralne spretnosti in sodelovanje v skupini. Delavnice, ki jih vodi glasbena terapevtka in profesorica pozavne Taja Trobec, potekajo tedensko v vrtcih Izola, Koper in Semedela ter so za otroke brezplačne. 

Glasbene delavnice – dobrodošla novost za predšolske otroke

Glasbene delavnice so dobrodošla novost za predšolske otroke vrtca. Snovane so z namenom razvijanja spretnosti, ki so potrebne za uspešno delo in usvajanje novega znanja v prvem razredu osnovne šole. Ob vstopu v šolo se učenci soočajo z novimi izzivi, kot so sledenje pouku, pozorno poslušanje, analiziranje, branje in pisanje, priklic iz spomina ter večopravilnost. Vse te spretnosti otroci uporabljajo tudi pri ustvarjanju glasbe.  

Otroci aktivno ustvarjajo glasbo z igranjem na glasbila in petjem, ob glasbi se gibajo ter glasovno ustvarjajo. Igrajo na različna tolkala, rokujejo z glasbili različnih velikosti in oblik, poslušajo in ponavljajo ritme, sledijo skupinskemu igranju ter prepevanju, glasbila si medsebojno izmenjujejo ter izražajo svoje želje glede izbire glasbil. Poleg tega prepevajo in hkrati igrajo na glasbila, poslušajo melodije ter usmerjajo tone. S takšnimi aktivnostmi otroci razvijajo spretnosti, ki jim olajšajo sledenje pouku in osvajanje bralnih veščin.  

Delavnice so namenjene predšolskim otrokom, starim pet let, oziroma tistim, ki bodo s septembrom vstopili v prvi razred osnovne šole.  

Delavnice trajajo od 30 do 45 minut in potekajo tedensko v prostorih enot vrtcev v Izoli, Kopru in Semedeli. Vodi jih glasbena terapevtka in profesorica pozavne Taja Trobec, ki ima vrsto let izkušenj z delom s predšolskimi in osnovnošolskimi otroki. Delavnice so za vse otroke brezplačne.  

Pripravila: Taja Trobec, prof. pozavne, Aka. glas. pozavnistka, spec. glasbene terapije in nevrološka glasbena terapevtka. 

Sorodni članki iz kategorije “podpora”

Med ocenami in odnosi: Starši lahko otrokom resnično pomagajo

Med ocenami in odnosi: Starši lahko otrokom resnično pomagajo

Ob koncu šolskega leta se marsikatera družina znajde v vrtincu stresa, visokih pričakovanj, rokov, ocenjevanj in z njimi povezanih čustev. Otroci čutijo pritisk, starši pa se trudijo po svojih močeh nuditi podporo – a včasih tudi nehote povzročijo še večjo stisko....

Skupno ustvarjanje pomoči

Skupno ustvarjanje pomoči

SUP program (Skupno ustvarjanje pomoči) je zasnovan tako, da spodbuja vključevanje otrok z različnimi potrebami v šolsko skupnost, krepi njihovo socialno povezanost in izboljšuje učne izkušnje skozi individualizirane pristope ter skupinsko delo. SUP se nasredotočana...

BondArt

BondArt

Oblikovali smo razvojni program BondArt,  ki vključuje elemente Bonding terapije in umetnosti. S programom vnašamo vsebine čustvenega opismenjevanja in povečanja ustvarjalnosti učencev, z namenom izboljšanja socialnih in čustvenih kompetenc učencev.   Kot se je...

Skip to content